2012. április 4., szerda

Születésnap





 Most vettem észre,  elmúlt egy éve, amikor elkezdtem a blog írást.

Úgy indult, hogy nyugdíjba készültem, és szerettem volna azt a sok barkácsötletet, mesét, verset, játékot megosztani másokkal is, amelyeket az  évek folyamán összegyűjtöttem.
Közben meghallottam, hogy a könyvtárban egy hímzőszakkör működik. Elmentem megnézni, és elvesztem...Olyan kedvesen fogadtak, és annyi szépséget csináltak, hogy ott maradtam, és megszületett az új szerelem.
Így a blogom egy kicsit átalakult, több lett benne a hímzés. De most megfogadom, gyerekeknek való barkácsolást, verset és mesét is  is többet teszek föl.
Közben szépen gyarapodtak a követőim, a látogatóim.
Most elhatároztam, ha elérem az 1000 látogatószámot, játékot hirdetek. A nyeremény legyen meglepetés.

3 megjegyzés:

  1. Boldog Blog-szülinapot, és izgatottan várom a játékod!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog Blog születésnapot kívánok, s örömmel várom a játékod! :)

    VálaszTörlés