2012. május 26., szombat

Félkészek

Van itt egy ollóőr, ami még most készül, háááááááát mit mondjak, alaposan megküzdök vele. Van bene néhány bonyolult öltés. Tegnap este a Megasztár alatt csak azzal a pici résszel készültem el, ami a hímzőrámában van. Varrtam, bontottam, már a végén azt mondtam, kidobom, de nehogy kifogjon rajtam! Azért sem adtam fel!
De olyan szép lesz / remélem /, pici gyöngyök is kerülnek rá a végén.Egyszer csak megmutatom készen is.



A pici kék  még nem tudom mi lesz, Manka egyik mintájából  egy részletet használtam fel.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kis mintákat hímeztél!
    Helyes, ne add fel! Hiszen minddel megbirkóztál eddig is! :)

    VálaszTörlés
  2. Tudom, hogy képes vagy rá, és megcsinálod, mert ügyes vagy!
    Kitartást hozzá!
    Nekem az a kis lila izgatja a fantáziámat! Gyönyörű!:)

    VálaszTörlés