2012. május 5., szombat

Titkos mini Sal - Mini Mystery Sal 2.

Amikor megkaptam Mankától a minta első részét, gyorsan el is készítettem, és izgatottan vártam a folytatást. Meg is érkezett, és gyorsan hozzá is fogtam. Nem azért lett ilyen soká készen, mert elfogyott a lelkesedésem, csak a nagy igyekezet miatt elhibáztam. Amikor már a második mintát hímeztem volna, sehogy sem stimmelt a dolog. Először nem értettem, néztem, forgattam, mire rájöttem, az elsőnél elszámoltam, vagyis elrontottam a hímzést
 Mit tehet ilyenkor az ember lánya? - bizony, azt a részt kibontottam.
De végre elkészültem vele, és most jön a nagy dilemma! Mi legyen belőle? Van két ötletem, az egyik, dobozt csinálok, a másik: párnácskát. Igen ám, de milyen színű legyen a doboz oldala, illetve a párna hátulja?
Kinek van ötlete?


1 megjegyzés:

  1. Nekem is kellett bontanom :))
    Szép lett a hímzésed, örülök, hogy elkészítetted!

    VálaszTörlés