2012. június 18., hétfő

Végre! Végre!

Részt vettem Anik Pif játékában. Amikor kérte a címemet, jeleztem,  nem leszek itthon, és egy kicsit később küldje már el az ajándékot. Nagyon kedves volt, jelezte amikor feladta a csomagot. És itt kezdődött az izgalom. A többiek már megkapták még a múlt héten, és az enyém sehol.
 Levél váltás: Megkaptad? Nem!
Pont ezt szerettem volna elkerülni, nehogy elkallódjon, és tessék.......
De ma csengetett a postás - pénteken nem voltam itthon, de ma küldtek egy értesítőt, menjek a postára, mert vár rám egy csomag.
Amikor kinyitottam, csak ámultam. Az után jutott az eszembe, jujj, nem fényképeztem le! Gyorsan visszakötöttem - már nem lett olyan szép, mert a szalag rövid lett -, de azért láthatjátok milyen volt.



Ilyen becsomagolva, és ilyen kibontva



                                   Kicsit sötét lett a felvétel. Már fel is tettem az étkezőm falára.
Eszembe jutott róla egy ötlet, minden évszaknak megfelelőt fogok készíteni, és lehet, hogy a bejárati ajtóra ilyeneket teszek a koszorúk helyett.

Nagyon szépen köszönöm Anikó, gyönyörűek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése