2013. szeptember 11., szerda

Befejezésre várnak

Készítettem néhány apróságot. A madárkás  és a virágkoszorú a hímzőszakkör "házi feladata " volt. Nagy örömünkre, több új hímzős társunk is lett, ezért most újra a könyvjelző készítést tanuljuk, ismételjük. A madárkásat kicsit nagynak találom hozzá, még töröm a fejem mi legyen belőle. Ötletek jöhetnek, megköszönöm.


A másik kettő szintén könyvjelző lesz, a fogorvosnőm és az asszisztense kapják. Most csináltatom a fogaimat, szeretném Nekik megköszönni, hogy olyan kedvesek. Ráadásul még mind a ketten a barátaim is.

Azt mondják, a jó munkához idő kell. Hát eléggé elhúzom, még tavaly jelentkeztem a Naptár Sal-ba. Ugye  milyen "ügyes" és "szorgos" vagyok, még csak szeptember eleje van, de én készen vagyok vele. Igaz, egy év csúszással.


A kilenc hónap együtt


A Cérnalányok közös hímzésébe is beneveztem, van aki már el is készült vele, én most itt tartok, remélem karácsonyra elkészül.


Lee humbug mintájából négy már készen van, az összeállítást csak akkor csinálom meg, ha mind a hat elkészül.



Van néhány megkezdett varrásom, de mindig jön közbe valami, egy kis ajándék készítés pl., így egy - egy délutánt, vagy estét  a megkezdettekre fordítottam, azokkal is haladnom kellene.

Mindjárt itt a karácsony, nem is tudom mi lesz velem. Fogok én aludni egyáltalán?

2 megjegyzés:

  1. Rengeteget dolgoztál az utóbbi időben! És még Te kérdezed tőlem, hogy mikor alszom...? :)
    Szépek lesznek a könyvjelzők, a humbugok, és az elkezdett karácsonyi SAL is nagyon tetszik! :)
    A naptáradat már megcsodáltam a mások blogon is! :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek a munkáid.. A megadott cimet a gép nem ismeri fel és nem tudok irni... Ide teszem amit akartam irni Éva!

    Szia Éva!
    Most láttam evikusznál a cimed és akkor esett le hogy Tőled jött valami felkérés, vagy bejelentkezés, vagy nem tudom..... én töröltem, mert idegenekkel nem levelezek és nem jelentkezem be ha ir hozzá... Ezer bocsánat... Nem irtad hogy Te vagy...Megirnád miről van szó? A blogomhoz akartál bejelentkezni?várom a válaszod..Szép estét!Puszi Vera

    VálaszTörlés