2014. március 9., vasárnap

Gyertek Lányok......






Na nem ligetre, mint az ismert gyerekdalban van, hanem játszani.
Három apropóból várlak Benneteket.

Az okok:
  1.  Szinte hihetetlen, de ebben a hónapban 3 éves lesz a blogom
  2. Átléptem a bűvös 100-at, már 101 követőm van
  3. Ez pedig a harmadik ok, amiért várok mindenkit, aki szeret játszani
A volt munkahelyemen alapítványi bál volt, ahova nagy szeretettel készítettem egy dobozt. Nem tudom ki nyerte meg, sajnos semmilyen visszajelzést nem kaptam  -tetszett/nem tetszett
Ennek hangot is adtam a Facebookon, ahol néhány kedves üzenetet kaptam:
"Látod Éva... ha legközelebb kedved támad egy ilyen csodát készíteni, csak küldd el valamelyikünknek Az elismerés garantáltan nem maradna el ".

A játék feltételei:

Kérlek, hagyjál itt egy bejegyzést, ha szeretnél játszani.
A Facebookon való jelentkezést is elfogadom, de azt privát üzenetbe küldjétek.
Nem feltétel, hogy a követőm legyél, de megköszönöm, ha a blogodra kiteszed a játékra hívást.

Határidő:
2014.Március 30 éjfél, sorsolás 31-én.

Az ajándék legyen meglepetés. 

40 megjegyzés:

  1. Hát izé... :D
    Én szeretnék... :P

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem nincs blogom,de szeretnék játszani! :)

    VálaszTörlés
  3. szeretnék játszani egy,de én egy blogtalan ismerősöd vagyok

    VálaszTörlés
  4. Én is meg probálokzom a játékkal :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a 3 évhez!!!! Boldog további blogéveket kívánok!
    Bizony.,mi hálás közönség vagyunk.:)
    Jövök én is,sorba állok.:)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok!!Szeretnék játszani ,ha lehet :)

    VálaszTörlés
  7. 1. és 2. gratulálok! Mivel szeretek játszani így itt vagyok :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok Neked! Itt vagyok, imádok játszani!

    VálaszTörlés
  9. Ó,hát játszani én is nagyon szeretek!:-)
    Gratulálok a 3.évhez:-)

    VálaszTörlés
  10. Én is jövök:) Boldog harmadik blogszülinapot kívánok:)

    VálaszTörlés
  11. Mivel gyönyörű dolgokat készítesz, beállnék én is a reménykedők sorába... :)
    Szívből gratulálok a 3 évhez, az immár több, mint 100 olvasóhoz :) Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok Neked! Gyarapítom a reménykedők létszámát!

    VálaszTörlés
  13. Szeretnék ismét játszani!
    Nagyon sajnálom, hogy nem kaptál visszajelzést a csodaszép dobozkádról. Mi a falunapunkon szoktunk felajánlani dolgokat, de évek óta mi sem kapunk visszajelzést, csak a Polgármester asszonytól köszönetet, de az szabványlevél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos kevés ember van, aki értékeli, aki nem csinál ilyet nem tudja mennyi munka / de öröm is / van benne. Örülök, hogy játszol

      Törlés
  14. Szeretnék játszani én is :) Blogom nincs...

    VálaszTörlés
  15. Szeretnék játszani én is :) Blogom nincs...

    VálaszTörlés
  16. Boldog Blogszülinapot!
    Nekem nagyon tetszenek a műveid :)

    VálaszTörlés
  17. Én is megérkeztem ám! Nagyon szeretnék játszani Veled! <3
    Gratulálok a szép 3 évhez :)

    VálaszTörlés
  18. Én is szeretnék csatlakozni.:) Gratulálok a blogszülinapodhoz!:)

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Én is jelentkezem! Gyöngyfűzéssel foglalkozom, az oldalamon fut egy játék, ami szintén vasárnap jár le, érdemes megnézni.
    http://anka-gyongy.blogspot.hu/2014/03/stafeta-jatek.html

    VálaszTörlés
  21. Én is csatlakoznék, ha még nem késtem le! Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés