2014. március 23., vasárnap

Kavalkád

Több minden készült az utóbbi időben, csak időm nem volt a megmutatására.
Az unokahúgom kérésére a kávés dobozát dobtuk fel egy kicsit.

Valamiért most nem egyenletesen fogta be a festék az anyagot, remélem azért így is tetszik majd.

Még karácsony előtt készült ez a lógóka, de csak a hímzéssel készültem el, végső formáját most kapta meg.


Ebből a sorozatból már korábban készült egy doboz. Bakancslistás, hogy mind a 6 mintát kivarrom.



A barátnőm kapta ezt a két könyvjelzőt.





Csak halkan súgom, - remélem elég halk voltam, nem hallotta meg senki, ha még sem sikerülne - tervbe van, hogy az idén húsvétkor ilyen díszek kerülnek a tojásfára.





Remélem nem csak terv marad.


9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mindegyik hímzésed!
    A kávés nekem jobban tetszik így, foltos anyagon, mintha egyszínűn lenne :) (na jó, egyik gyengém a "foltos" anyagra hímzett monochrome minta :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is teszik, olyan régies hatása van. Különben a doboz is régi, nem annak a teteje, ami a képen van.

      Törlés

  2. nekem a szép karácsonyi kékek a kedvenceim! Sok árnyalata van? Gyönyörű minták! :)
    Sokat hímezgettél, szépek! jól néz ki a kávés doboztető is, a könyvjelzők is nagyon igényesek!
    A tojásfád gyönyörű lesz! <3

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a munkáidat, mert mindegyik annyira szép, gondos, pontos munka :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mind! Nekem is tetszik a foltos színezésű anyag, a többi hímzés is nagyon szép! Szeretném megkérdezni, a tojás hungarocellből készült. Nagyon tetszik nekem is, de még nem mertem nekiállni, talán nehéz lehet szépen megcsinálni.

    VálaszTörlés
  5. Szép mindegyik munkád, a foltos-kávés különösen kedves. A tojás nagyon szépen sikerült, biztosan sikerül vele és a társaival feldíszíteni a tojásfát.

    VálaszTörlés
  6. Ezek nagyon szépek, mind, egytől-egyig!!! ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik mindegyik, de a kék karácsonyi kiemelten is! :)

    VálaszTörlés
  8. Én is tojásdíszeket hímzek.:)

    VálaszTörlés