2014. május 28., szerda

Szalad az idő

Szinte hihetetlen, még most született meg az unokám, és most búcsúzik az iskolában az alsó tagozattól. 
Szeptemberben már az ötödik osztály padját koptatja.
El kell búcsúzni a szeretett Tanító néniktől, az iskolától, hisz szeptemberben másik épületben kezdődik a tanítás.

Olyan ajándékot szerettünk volna adni, ami maradandó, és mindig Őrá emlékeztetik a Tanító néniket.
Mi is legyen az? Természetesen a kedvenceim, dobozkákat készítettem.


Az anyagot nem tudom, hogy milyen, úgy kaptam, a fonalat én festettem korall színűre



Sajnos nem volt itthon két egyforma nagyságú dobozom, az egész várost bejártam, de nem kaptam, a rendelt dobozok pedig még nem érkeztek meg.
Ezt a fonalat is én festettem, püspöklila
Igaz, hogy sok fonalam van itthon, de úgy gondoltam, majd csipkét is festek hozzájuk, de végül csak a fehér mellett döntöttem.

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek!!!! Nagyon szeretem a monochrom mintákat.:)

    VálaszTörlés
  2. Az idő tényleg rohan - a dobozok pedig nagyon szépek! Jók a fonalszínek :)))

    VálaszTörlés
  3. Kedves, elegáns dobozkák, biztos nagy örömet szereztél velük!

    VálaszTörlés