2015. április 3., péntek

A legújabbak

Nem vagyok alkotói válságban, csak időhiányban szenvedek.
Ezek a legutóbb készültek.


Ezt egykedves barátom kapta



Egy volt óvodásunknak készült a gyűrűpárna, a kerékpár visszatérő motívum az esküvőn, ezért kapott itt is helyet.



A tojások a barátnőm kérésére készültek.

Úgy jártam, hiába készítettem még tavaly magamnak is néhányat, mégis tojásfa nélkül maradtam, ugyanis az enyémek egy kiállításon vannak, majd csak kedden kapom vissza őket. Arra meg nemvolt időm, hogy még csináljak.

Készült 7 db szütyő is, 7 kislánynak, de elfelejtettem fényképet készíteni, így csak a képzeletekre bízom őket.Van benne katicás, gombás anyagból készült, igazi csajos./Talán megkérem  barátnőimet, hátha utólag csinálnak róla fotókat /.


Két karkötő és egy nyaklánc bővíti az ékszerkészítményeimet


Kívánok Mindenkinek 
Kellemes Húsvéti ünnepeket




8 megjegyzés:

  1. Óvodásnak gyűrűpárna?! Jó ég, már ilyen korán elkelt? Viccelek. Gyönyörű! Az ékszerek is. Ügyes.
    Boldog Húsvétot Neked is!

    VálaszTörlés
  2. Nahát!!! Nagyon sok mindent készítettél!!! És gyönyörűek!
    Áldott, szép Húsvétot kívánok én is Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Nektek is kelleme húsvéti ünnepeket

      Törlés
  3. Sok szépet készítettél!
    Nem csodálom, hogy kevés az időd.
    Szép húsvéti ünnepet kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Sok szeretettel kívánok nagyon boldog, Áldott húsvéti ünnepeket!
    Szépeket készítettél, tetszenek! Sokat dolgoztál, még ha úgy érzed is, hogy kevés időd maradt rá! :)

    VálaszTörlés
  5. Remélem a tréfa sikerült...

    Most láttam nem is írtam a nyuszis cuccaidra, pedig nagyon szépek...Meg ezek az ékszerek...gratulálok a munkáidhoz, mind remekmű...
    Szép hétvégét" Ide írok mert nem tudom miért, de le vetted a bejegyzésedet...én meg már láttam...

    VálaszTörlés