2015. június 21., vasárnap

Barátság

Sokszor hallom, hogy az internet elmagányosítja az embereket, személytelenné válnak a kapcsolatok.
Én éppen az ellenkezőjét tapasztaltam ennek.
Néhány éve, amikor nyugdíjas lettem, egy hímzőszakkör tagjává váltam, és indítottam egy blogot is.
Egyre többen lettek kíváncsiak a munkámra, egyre több dicséretet, biztató szót kaptam, majd az ismert közösségi oldalon több kreatív csoport tagja lettem.
Kinyílt számomra a világ. 
Nagyon sok kedves embert ismertem meg, néhányukkal barátság is kialakult.
A blognak köszönhetem Évit is, a barátságát, akivel nem csak a közös hobbi hozott össze.
Nagyon sok közös dolog van az életünkben, nem akarlak untatni vele Benneteket, de azért muszáj néhányat megemlíteni.
Nem csak a nevünk, de a hivatásunk is azonos, egy iskolában végeztünk / de nem egyszerre / és a születésnapunk is ugyanazon napra esik.
Elkezdődött valami. 
Először csak a blogon, majd egymást követték az emailek, skyp és egyre közelebb kerültünk egymáshoz, egyre több mindenről írtunk egymásnak, örömről, szomorúságról, képek cserélődtek a családról, gyerekekről, unokákról.
A távolság azonban elég nagy akadály, hiába tervezgettük a találkozást, valami mindig közbeszólt.
Az idén azonban végre sikerül.
Nagy izgalommal vártam Őket, kicsit izgultam is, hisz a férjével együtt érkeztek, akit csak képről ismertem.
Nagyon sok szép órát töltöttünk együtt, jól éreztük magunkat mind a hárman.Olyan volt, mintha évek óta barátok lennénk, mintha csak tegnap hagytuk abba a beszélgetést és ugyanott folytatnák.
Évi férje nagyon szépen megfogalmazta ezt, ami nekem nagyon jól esett.
Csodálatosan szép ajándékokat is kaptam / Évi, bocs a blogodról töltöttem le őket /, látszik mindegyiken, hogy szeretettel készültek.
Itt Szolnokon éppen a Tiszavirágfesztivál zajlott, néhányszor oda is kilátogattunk / még ismerősöket is talált Évi is /.
Sajnos, az idő nagyon rövid volt, még sok olyan dolog, technika van, amit nem is tudtunk megbeszélni, megmutatni egymásnak, a kérészek táncát, nászát sem látták.
Amikor jó valami, akkor az idő úgy repül / stílusosan /, mintha a szitakötők vinnék a szárnyukon.
Egyszer csak azt vettük észre, búcsúzni kell, de nem örökre és ez benne a jó.
Azzal vigasztaltuk magunkat, majd a következő találkozáskor bepótoljuk.
Néhány kép Rólunk:





A férjével is készültek közös képek, de nem kérdeztem meg feltehetem-e , ezért láttok csak minket.

Az ajándékok:


Egy gyönyörű ajtódísz, már ki is tettem, más is csodálhassa.


Egy szépséges asztali dísszel is meglepett Évi.. Próbáltam ellesni a technikáját, de sokat kell még gyakorolni mire megközelítőleg ilyen szépet tudok csinálni.



Egy díszgyertya, amit  az unokámmal közös képpel díszített Évai.


Tudom mennyire szereti Évi a levendulás dolgokat, ezért  /két egyforma / kis tejszínkiöntő kancsóval leptem meg magunkat, ez is emlékeztessen bennünket az együtt töltött időre. 

Drága Évi és Gyuszi, nagyon köszönöm, hogy itt voltatok , hogy néhány szép napot tölthettünk  együtt.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt olvasni a kedves szavaidat! Szép napokat töltöttünk Nálad! Hálásan köszönöm azt a sok jóságot, amit Nálad tapasztaltam!
    Szeretettel várlak, bármikor jöhetsz, amikor kedved tartja, hisz már mi is nyugdíjasunk vagyunk, ráérünk a találkozóra!
    Szívből ölellek! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok ehhez a szép barátsághoz!

    VálaszTörlés
  3. Igen, a blog jó dolgokat is eredményez! Olvastam Évánál is a taliról! Jó volt Nektek! Talán egyszer nekünk is összejön! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon jól éreztük magunkat, Éva férje személyében is kaptam még egy jó barátot.
      Én nagyon bízom benne, hogy egyszer sikerül összehoznunk a találkozást, hisz egyszer már majd nem sikerült :)

      Törlés