2016. március 11., péntek

Kétszer is csengetett a postás

Talán emlékeztek rá, említettem,hogy a FB-on részt vettem egy tombolajátékban, amiben az volt a vonzó többek között, hogy minden résztvevő kapott valamit.
Én egy keresztszemes újságot nyertem, nagyon megörültem neki, hisz a mintákból soha nem elég.

A másik csomagom a napokban érkezett.
Gizia blogszülinapja alkalmából egy botmixert sorsolt ki a kommentelők között.
Olvastam én, de félretettem, majdnem meg is feledkeztem róla, 1-2 nappal a határidő lejárta előtt jutott az eszembe.
Nosza gyorsan jeleztem, hogy én is itt vagyok !
Fortuna nekem kedvezett és egy botmixer boldog tulajdonosa lettem.
Mennyivel könnyebb lesz a dolgom, nem kell mindig a turmixgépet elővennem.

Kedves Gizi köszönöm  még egyszer az ajándékot, és a sok finom receptet.



Ugye nem felejtettétek el, én is játszani hívlak Benneteket.

itt olvashattok róla, várlak Benneteket nagy szeretettel

Köszönöm, hogy nálam jártál

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok az ajándékokhoz. :-)

    VálaszTörlés
  2. Látom ügyes vagy... gratulálok az ajándékodnak... Boldog blog szülinapot! Én nem játszom,/elvi okok miatt/ de hirdetlek...
    Szép hétvégét!!!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyereményekhez! :)

    VálaszTörlés