2016. március 27., vasárnap

Utoljára........


....de még mindig egy kis húsvét.
Ismeritek azt, amikor az utolsó pillanatban kérnek Tőled valamit.
Így jártam én a húsvéti tojásokkal. Nem is ez a baj, hanem az, hogy tojást égen földön nem kaptam, szerencsére volt még itthon 6 db, illetve egészen kicsit kaptam pár darabot.
A maradékból lettek a hímzett tojások, a piciket pedig decoupage technikával díszítettem / ezeket majd az én családom fiúkái kapják /, legközelebb nem fehérrel alapozok, mert íg nekem nagyon rikít a fehér, de azért elsőnek nem is olyan rossz.


Közben a lányom meglátta a praktika újságban a minyoynok mintájára készült tojásokat, / miket ki nem találnak, az én időmben még csak hímestojás volt, de változik a világ / és az unokámnak csináltatott egyet a zöld nyuszika mellé / a nyuszit  pedig Csingiz kérte, ezt nem lehet nem teljesíteni
Egészen jól megférnek együtt a kosárkában :)


Húsvéti képeslapokat is készítettem, csak éppen elfelejtettem lefényképezni őket. 
Egyformák lettek, csak a keret más.


Köszönöm, hogy nálam jártál

2 megjegyzés: