2017. október 21., szombat

AAAAAAAnnyira elfáradtam


Az utóbbi időben nagyon le voltam terhelve, cudarul elfáradtam.
Én, aki rossz alvó vagyok, úgy beesek az ágyba, hogy még félig a levegőben vagyok, de már alszom.
Kicsit túl vállaltam magam.
Nagyon örvendeztem, hogy itt a 3 napos ünnep, semmit nem csinálok, csak pihenek, olvasok, varrok....ehhez képest reggel 8 tól este 7 ig kb 1 órát ültem összesen.
Átrendeztem a kis szobát némi segítséggel.
Reggel mindent kipakoltam / itt vannak  a kézműves dolgaim / a  szekrényekből, mikor az átrendezéssel készen voltunk elszaladtam bevásárolni, addig úgy nézett ki a nagyobb szoba, mint amelyiket bomba találta el.
Haza jöttem ebéd főzés, mosás 2 adag, majd a visszapakolás.
Kidőltem, kb így



A varrásra is kevés időm volt, így csak apróságokat csináltam.
Karácsonyra a lencsés díszhez csináltam néhány mintát.
Ha minden igaz, a jövő héten megérkeznek a lencsék, nagyon jót találtam, 99 Ft /db.
Gyorsan rendeltem is egy jó adagot, összeállítás után megmutatom.

Köszönöm, hogy nálam jártál



5 megjegyzés:

  1. Kellemes pihenést ! Kíváncsian várom a "szépségeket"!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.
    Amint megérkeznek a lencsék, és elkészítem őket már mutatom is :)

    VálaszTörlés
  3. A mindenit! Pedig nyugdíjas vagy.
    Értem én. Apám mesélte: nincs időm mióta nyugdíjba mentem. Ezt is azt is csinálok, nem érek rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz Beáta, sokkal elfoglaltabb vagyok / vagy csak öregebb és nem bírom úgy a tempót? /, mint amikor dolgoztam :)

      Törlés
  4. Remélem sikerült pihenned!
    Gratulálok az unokád eredményéhez!

    VálaszTörlés