2018. január 8., hétfő

Elkezdtem.......


Azt hiszem én sem vagyok kivétel - bár a tavalyi fogadalmamat nem teljesítettem -, ebben az évben is megfogadtam, hogy mind a 6 mintát kivarrom -az előző bejegyzésben mutattam a képet.
Elkezdtem, sőt ki is varrtam az elsőt, illetve másodikat, ,mert egyet még tavaly előtt megcsináltam.



Itt tartok most, már csak a végső formába öntés van hátra.
Jól megkínlódtam vele, hisz alig van egy kis árnyalatnyi eltérés a színek között, van amikor még mesze is vannak egymástól az azonos szimbólumok.
Itt ott bizony el is tévesztettem, de szerencsére nem feltűnő, és csak én tudom 😊
De nem adom fel 😉

Most egy kicsi pihenő következik, na nem a varrást hagyom abba, csak kevés a fonalam, és az egyik színből nem kaptam utánpótlást.
Most egy kicsit hardangerezek.

A hétvégén pedig egy barátnős wellness lesz. Még decemberben befizettünk a Zsóri fürdőbe egy nyugdíjas, 3 napos pihenést.
Az elmúlt időszakban sokat dolgoztam, elfáradtam, meg különben is " mert megérdemlem ", nem igaz?
Saját magamtól magamnak születésnapi, névnapi és karácsonyi ajándék.
Majd megírom milyen volt, megpróbálok fényképezni is.

Köszönöm, hogy nálam jártál.

3 megjegyzés:

  1. Das Bäumchen ist so fein gestickt, es gefällt mir sehr !!!!
    Liebe Grüße von Carmen

    VálaszTörlés
  2. Tündéri a hímzés. Naná, hogy megérdemled a kikapcsolódást. Sőt! Nyugiban sokat kellene. Kedvedre, mert melózni is jó.

    VálaszTörlés