2019. október 4., péntek

A hallgatás oka



Lassan egy hónapja csendben vagyok, nem mutatok semmit.
Most egyszerre 3 hímzéssel foglalkozom.
Az egyik egy régi bakancslistás, a másik az aranyos doktor nénimnek készül, a harmadik egy kis karácsonyi előkészület, hamarosan megmutatom őket.
A karácsonyi borköténnyel meggyűlik a bajom, amikor megláttam azt hittem milyen gyorsan elkészülök vele, hát nem, alig halad.
A borkötény anyaga a régi kongrékra hasonlít, és erre fél, negyed szemeket varrni nem könnyű, de majd csak megbirkózom vele.

Az igazi ok azonban egy kis utónyaralás volt.
A múlt héten Sopronban töltöttünk el egy hetet a barátnőmmel. Valamikor ide jártam a főiskolára, nosztalgia út volt, bár voltam azóta máskor is, de csak 1-2 napot.
Aaaaaaaaaaanyira jó volt felidézni az emlékeket.
Átmentünk Nagycenkre és Fertődre is.
Készült sok kép is, hamarosan azt is megosztom Veletek.






Köszönöm, hogy nálam jártál

2 megjegyzés: