2019. október 18., péntek

Meg van a magyarázat

A Facebookon benne vagyok a keresztszemes csoportban, és ott magyarázatot kaptam, miért nem vagyok elégedett a könyvjelzővel.

Bemásolom Nektek.

" Sajnos a szinatvitel kizokkenti optikailag az egyensulybol. De sebaj, mindenkinek kell egy tanulopenz darab, meg ha a tied a 10ezredik csoda utan keszult is el...😉😁 Szerencsere nem tul nagy minta, biztosra veszem, maar hamarosan ujra latjuk, mas szinosszeallitasban.❤"

Jó, amikor segítséget kapok olyan valakitől, aki látja mi a hiba, így nem követem el még egyszer ugyan azt a hibát, legalább is remélem.

Köszönöm, hogy nálam jártál, jó hétvégét !

1 megjegyzés:

  1. Jé! Nekem tetszik úgy ahogy van. De elgondolkodtam azon amit írt a valaki. Igen, egyetértek. Nem olyan erősen mutatkozik a minta. A színátmenet lágyít.

    VálaszTörlés