2020. április 21., kedd

Örömhír


Tegnap láttam egy bejegyzést a Fb oldalon, ami nagyon megdobogtatta a szívemet.
 Egy volt ovisom Édesanyja írta, hogy megérkezett a várva várt unoka.
 Nagyon szívet melengető érzés, amikor volt óvodással találkozom és még mindig megismer, amikor a csemetéje is hozzám került, egy pizza rendelésnél megkérdezik : Éva néni nem Éva óvó néni véletlenül? Vagy mint ez is, hogy újabb volt ovis lett apuka.
 Ekkor rájöttem valamire. Nekem nagyon érdekes szívem van  A sok sok gyermek aki az "enyém " volt a majd 40 év alatt, mindegyik a szívem egyik csücskében van valamiért  milyen formája van az én szívemnek?
Amikor ilyen hírek jutnak el hozzám olyan büszkeséget érzek, mintha én lennék a nagymama 






1 megjegyzés:

  1. Sebaj a bejegyzés milyenségével, a tartalom a lényeg. Gratulálok a sok szeretethez amit kapsz!

    VálaszTörlés