2020. április 5., vasárnap

Apróságok


Azt hittem mennyi időm lesz most a kényszer pihenő alatt hímezni.
Nagy tévedés, majd nem több munkával jár az, amit most csinálok itthonról, mint amikor bejártam a munkahelyemre.
A munkahelyi Fb. oldalon ötleteket  adok a szülőknek, milyen mozgásos játékokat játszhatnak, amihez viszonylag kevés hely és eszköz kell, hisz egy lakásban korlátozott a hely.
Ezen kívül heti 2 alkalommal, délelőtt és délután 2-2 órában videón keresztül mesélek a gyerkeknek, illetve otthon található eszközökből barkácsolunk.
Nem könnyű megvalósítani, hisz most nem tudok odahajolni, segíteni, mint az óvodában.
Mindezekhez ötleteket gyűjtök, könnyű dolgokat kell keresni, ami időben is hamar készen van, ne uja meg a gyerkőc.
Természetesen van házi munka is, még akkor is, ha egyedül élek. A tavaszi tervezett nagytakarításhoz, selejtezéshez még hozzá sem kezdtem.
Készülnek az ovis tarisznyák is, de közben pihenésként apróságokat is varrogatok.



Ebből egy könyvjelző lesz, ennél a mintánál eléggé látható, hogy nem egyenlő szövésű az anyag, négyzet alakúra nem lehet csinálni, ovális lesz a végső formája.


Tegnap eszembe jutott, húsvéti kopogtatóm nincs is, csak tavaszi, illetve amit az ünnepre kirakok az ajtóra az eg bolti, fából készült, eléggé untam már.
Gyorsan minta keresés, fonal válogatás, és amikor kiszámoltam az anyagon, hááát, elég kicsi minta.
De én ezt szeretném......El kezdtem törni a fejemet, hogy is oldjam meg.
Kitaláltam valamit, remélem jó lesz.



Most itt tartok.

A házunk mellett van egy nagy füves terület és ebben az évben megjelentek ezek a szép virágok, sok van belőlük, csak úgy jöttek.
Senki nem tudja a nevét.Vera Te nem tudod véletlenül?



Hát a távoli kép nem nagyon sikerült, hiába ezt is meg kell tanulni.

Köszönöm, hogy nálam jártál.

14 megjegyzés:

  1. Complimenti per gli splendidi ricami.

    VálaszTörlés
  2. Jó ötlet az ovális forma, jobban szeretem mint a kört.
    Nagy kérdés lesz az idén ballagás?.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a tarisznyák még ha nem is lesz ovis búcsúztató, mégis elkerülnek kis gazdáikhoz, az óvó nénik gondoskodnak róla :)

      Törlés
  3. Nagyon szorgos vagy gyorsan telnek a napjaid gondolom. Szépeket hímeztél, további szép napokat kívánok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, pedig ha tudnád, hogy a kézimunkára jut a legkevesebb időm? A munkahelyemen ez az online jelenlét teljesen felborított mindent, és a munkánk is megsokszorozódott a háttérmunka miatt. Nem irigylem az aktív pedagógus kollégákat

      Törlés
  4. Aranyosak az ovis tarisznyák. A könyvjelző gumis lesz?
    Kíváncsi vagyok, mit találtál ki a nyuszi mintához.
    A fehér virágot én csillagvirágként ismerem, anyukám kertjében is van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, varrom őket szorgalmasan. Igen, gumis könyvjelző lesz belőle.
      A nyuszimintám megváltozott, elég rossz a kép minőség a kinagyításkor, abbahagytam.

      Törlés
  5. Egyáltalán nem vagyok biztos a tippembe...ami a virágot illeti..
    Jó sok dolgod van, elfoglalt vagy, nem is unatkozol, azért pihenni is kell!
    Aranyos ez a nyuszis dísz, nekem is volt egy elmentve, de azt hiszem elmarad, idén semmi nem olyan lesz mint máskor...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Pihengetek, de már elég nehezen viselem a bezártságot :(

      Törlés
  6. Az ovik is bezártak? Persze, erre nem is gondoltam.
    Nagyon cuki képeket hímzel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, még március 16.-n a bölcsik is. Az unokám éppen beszoktatós volt a bölcsiben :(
      Köszönöm

      Törlés
  7. Nagyon nehéz lett az élet mostanában.Nem irigyellek.
    A hímzéseid mindig megcsodálom, még , ha nem is írok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ha valamit látok Tőled én is megnézem.
      Szerintem mindenkinek egyre nehezebb, de majd csak túl leszünk rajta.

      Törlés