2020. október 10., szombat

Karácsonyi készülődés

 Nem szeretem, hogy az üzletekben már megjelentek a karácsonyi dekorációk. Mire megérkezik az ünnep, már a hangulat elszáll.

Mivel a kézimunka időigényes, ezért csak elkezdtem én is a készülődést, most egy borkötényt varrtam. Eddig még a karácsonyhoz kapcsolódó mintával nem csináltam, ez az első próbálkozás, elégedett is vagyok vele.


Közben egy kedves ismerősöm zsepitartót kért a barátnőjének és saját magának, így megint le kellett állni a karácsonyi hímzésekről.

Szerencsére még van idő, ebben reménykedem.

Köszönöm, hogy nálam jártál.

6 megjegyzés:

  1. Az ünnepek előtti felhajtás a boltokban rám is ilyen hatással van, pedig tudat alatt már nálam is motoszkál hogy észre sem vesszük és itt az évnek a vége! Ez a borkötényed nagyon aranyos hogy miket hoznak divatba még ilyenről nem is hallottam:) Kellemes készülődést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Neked sok finom főzőcskézést kívánok!

      Törlés
  2. Teljesen igazad van... már most a tévé minden reklámjában ordítja, mit vegyél karácsonyra. Viszont a kézimunkánál korábban neki kell állni, mert minden munkaigényes, és bizony sokszor nem készül el, mert már ki futunk az időből.
    Nagyon szép ajándék lesz, jó hogy mutattad, én ajándékba kaptam kötényt, de még nem hímeztem ki...
    Jó készülődést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm
      Én már több kötényt csináltam, mindig örültek a megajándékozott férfiak. Névre szóló monogramosakat is csináltam már :)

      Törlés
  3. Nem csodálom hogy elégedett vagy vele, mert nagyon jó lett!

    VálaszTörlés