2020. november 28., szombat

Elmúlt egy év.........

 Ismét egy újabb évet tudhatunk magunk mögött  Évi barátnőmmel.

Megérkezett a csomagja, csodálatos dolgokkal telepakolva.

 



Mindig olyan szép dolgokat csinál, nekem ehhez nincs annyira nagy türelmem 😉

Közben varrogattam ezt azt

2 kislány kapja tőlem ezeket, mesekönyveket ajándékoztak az unokámnak.


 

Néhány képeslapot is készítettem



Már meg sem lepődök, jön a karácsony, nem akarja az igazságot a varrógépem.

A gond, nem régi varrógép, amire én használom, arra pont jó lenne ez is, csak most nem tudom elérni a szerelőt, másikat kell keresnem sürgősen. Itt állok, fél kész állapotban 2 zsepitartóval.

Eltelt a félév, és a fiam szerencsésen, egészségesen haza ért.

Csak jó ez a technika, mert chat videón tartotta a kapcsolatot a családjával, így a kislányának sem volt idegen amikor találkoztak.





7 megjegyzés:

  1. Isten éltessen nagyon sokáig erőben egészségben! Szép ajándékaidat használd egészséggel! Szép dolgokat készítettél mióta nem jelentkeztél. Kíváncsian néztem volna kis unokádat de nem tudtam megnyitni úgy látszik én veszem észre mindig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nem tudtad megnyitni, másnak sikerült :(

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a jó kívánságokat.
    Nem tudom mi az oka, hogy nem lehet megnézni, de még csak kivenni sem tudom.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ajándékokat kaptál!
    Én meg tudtam nézni a videót és nagyon aranyos az egész!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök, hogy Te megtudtad nézni :)

      Törlés
  4. Drága Évi! Azért én is ideértem, ha késve is! Örülök, hogy tetszettek az ajándékok! Én is csodákat kaptam Tőled! Hálásan köszönöm!
    Örülök a fiad hazaérkezésének, a kis Manóka pedig tüneményes! <3

    VálaszTörlés