2020. december 19., szombat

Biztatás helyett

 Közismert, hogy a varrógép és én nem vagyunk nagy barátságban egymással, mindig nehezen szánom rá magam a varrásra.

Délután jön a 2 éves unokám, a mézeskalácsnak valót már begyúrtam, gondoltam Neki is legyen egy köténye, ne csak nekem.

Gyorsan előkaptam a varrógépet, és egy nagyon egyszerű kis kötényt varrtam. Nagy örömmel viszem megmutatni a szomszéd néninek / Ő szokott nekem segíteni a varrásban /.

Reakció: Hát nem jó, mert a derekára még varrhatnál két bevarrást, hogy csinosabb legyen.

A vödör hideg víz nem lett volna rosszabb.

Így lehet elvenni az ember kedvét a varrástól 😒, és még csak nem is értette mi esett rosszul.

Igaza volt, meg is csináltam, de a tüske bennem maradt.

Köszönöm, hogy nálam jártál.


1 megjegyzés:

  1. Már arra gondoltam hogy ismét elromlott a varrógéped! Aranyos csinos kis kötény szerintem a kis unokád biztos örült volna a két bevarrás nélkül is a köténykének. Jó sütögetést, és legközelebb ne menjél szomszédba megmutatni:)

    VálaszTörlés