2020. december 16., szerda

Karácsonyi képeslap

 Csináltam 2 újabb képeslapot.

 Reménykedem benne, hogy megérkezett a barátaimhoz.

Még pár évvel ezelőtt kaptam  Évi  barátnőmtől egy anyagot asztalterítőnek, hímezhető négyzetek vannak benne, elkezdtem még karácsony előtt. Természetesen elfogyott a fonalam, és ott ahol venni szoktam, éppen nem volt ez a szín. Félretettem, hogy majd januárban folytatom, jövőre is lesz még karácsony.

Elkezdtem egy másik mintát, abból is hiányzott 2 fonal, kockás anyag is kellett volna, nem lehet répa formájú gombot kapni, szóval több akadályba is belebotlottam.


Feltettem a fb-ra a kérdést hol vehetnék ilyen fajta anyagot, jött több ötlet, barátok ajándékoztak meg anyaggal, még én is találtam az anyagos doboz alján.

Vettem süthető gyurmát, magam készítettem répa orrot a hóembereknek

Közben az xszemesboltból Judittól s.o.s. megérkeztek a fonalak is.

Na, mit hozott a sors?  Egy barátnőm kért karácsonyra a lányainak könyvjelzőt.

Most félretettem mindent, és gőzerővel könyvjelzőket varrok, mert legkésőbb hétfőre készen kell lenni vele.


Köszönöm, hogy nálam jártál.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép dolgokat készítettél szorgos vagy! További kellemes készülődést kívánok!

    VálaszTörlés