2021. február 27., szombat

Kulcstartó

 Mennyivel aktívabb élet volt régen a blogon.

Jó néhány évvel ezelőtt még játékok is voltak, többek között a szülinapi.

Valaki meghirdette, jó sokan jelentkeztünk, és a szülinapunkon mindenkitől kaptunk valami általa készített ajándékot. Volt, hogy 12x is jött a postás.

Egy kulcstartó kis tatyót is kaptam többek között, nagyon szerettem, mert nem foglalt sok helyet a táskámban, a kulcsaim sem kolbászoltak össze vissza, mindent megtaláltam egy helyen.

Sajnos, mint mindent, ezt is kikezdte az idő vasfoga. Most töröm a fejem, mit találjak ki a tárolásra.

Köszönöm, hogy nálam jártál


6 megjegyzés:

  1. Régen a blogger is jobb volt... legalábbis én ezt az új verziót kimondottan utálom... annyit kínlódom vele, mire egy posztot felrakok, hogy hetekre elmegy tőle a kedvem...
    Igen, minden jobb volt régebben... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiányollak is sokszor. Szerettem nézegetni a munkáidat :)

      Törlés
  2. Semmi nem a régi sajnos hogy ezt kell mondani. Bár sokan azt mondják ez a fejlődés. A blogjátékok jók voltak bár akkor aktívabbak voltak az emberek is. Kulcstartód szerintem jobb ha saját magadnak készíted el valami erősebb anyagból.Vigyázzál magadra remélem az előző problémád azóta megoldódott?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyógyulgatok, csak lassan. Lehet megpróbálok varrni egyet

      Törlés
  3. Nekem is hiányzik a régi aktivítás. Bár már megszoktam ezt a kedvetlen világot.
    Ha nem is ugyanilyet, de hasonló kulcstartót biztos tudsz készíteni, akár kézzel varrva is, hiszen kis darab. ? A cipzár meg minden..., lehet hogy egyszerűbb venni.

    VálaszTörlés