2021. március 4., csütörtök

Bizonytalanság

Nem tudni az idei év hogy alakul, de az ovik bölcsik derűlátóan már készülnek a gyerekek búcsúztatójának szervezésére. 

Tegnap megkeresett az egyik óvoda tarisznyákat kértek. Ma délután megyek egyeztetni.

Eben az új évben bővítem a választási lehetőséget.

A zödet csináltam legelőször, de a méret nem tetszett, a kéknél pedig a hímzés elhelyezése.

A pirossal már elégedett vagyok.


 Tavaly húsvét után készült el a kopogtatóhoz a minta, de nem voltam vele elégedett. Már rájöttem, az anyag választás az, ami miatt nem olyan lett, mint szerettem volna.

Most egy újabb készül, már csak pár öltés hiányzik, hamarosan megmuttom.

Köszönöm, hogy nálam jártál.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, milyen más így színes alapon vidámabbak lettek!

    VálaszTörlés
  2. De aranyosak ezek a tarisznyák!
    Akár lesz ballagás, akár nem, ezek a tarisznyák szép emlékek lesznek!

    VálaszTörlés