2021. október 29., péntek

Készen lettek

 Megvarrok valamit, és a befejezés mindig várat magára.

Most összegyűjtöttem néhányat, elő a varrós kosarat, és készen lettek végre.


A kancsós illatpárna mintáját a facebookon egy hímzős társunknál láttam meg, már akkor nagyon megtetszett.


Készült egy kis könyvjelző is, valahogy a mintaíven jobban tetszett.


A biscornukkal mindig meggyűlik a bajom. Az első mintánál úgy éreztem kevés anyagot hagytam, ezért doboztető lett belőle.

A második minta kivarrása után még videót is megnéztem az összeállításról, de akárhogy igyekeztem, illesztgettem, összetűztem, mégis elcsúszott az összevarrásnál. Kicsit dühös vagyok, de a kibontást, újra varrást sem a minta, sem én nem élnénk túl.


 Lassan a többi félkész varrás befejezésével is megleszek.

 

Köszönöm, hogy nálam jártál.
 

3 megjegyzés:

  1. Szépek a zsákok és a biskornud is..nem is tudom mi bajod vele, de ahogy én láttam, elég anyag is volt, ahoz, hogy biscornu szülessen...Bár eszembe jutott, hogy talán csak megijedtél az összeállításától, hisz ép a napokba került a kezembe, az az a kis biscornú, amit ajándékba kaptam,ami gyönyörűséges...egy fél hiba nincs benne, ráadásul kicsi is, ami még nehezezithette az elkészítését. Valamiért csak megtorrpantál...Szép lett persze tetőnek is!Tudod... mindenkinek van mumusa...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek ügyes vagy , ne idegeskedjél minden így szép ahogy van! Jöhet a többi:)

    VálaszTörlés