2022. február 26., szombat

Mit meg nem tesznek a Mamik

 Mind a két unokám nagyon szereti az állatokat, a nagy már kinőtt abból a korból, hogy játsszon az állat figurákkal, a kicsi most került bele.

Nagyon sok házi, vadállat, halak és bogár  van a gyűjteményben, de most eljött a dínó korszak. Nagyon sok van Neki, és mindnek tudja a nevét. Én felismerni sem tudom őket, kimondni meg....

Aranyos, amikor azt mondja: Mami ezt nehéz kimondani, mond utánam, és szótagolni kezdi.

Kitalálta, szeretne egy vulkánt. Pont jött a névnapja, gondoltam, ez lesz az ajándék egyik része.

Egy 9.5 cm gipsz vulkán 3500 Ft, ez azért kicsit sok egy ilyen kis semmire.

A mami alkotott, vettem lufit, modellező gipszet, és megcsináltam. Méretre a duplája, és csak 900 Ft. Természetesen más ajándék is volt, csak azt akartam megmutatni, egy kis fantáziával olcsóbban is ki lehet hozni.

Fázis fotók nincsenek,el is felejtettem, hogy fotózhattam volna. 

2 réteg ment a lufira, száradás után kilyukasztottam a lufit, felfordítottam egy kis folpackot tettem a lyukra és beleöntöttem  a gipszet. Mielőtt teljesen megkötött volna kivettem a tartóból, egy kiszuperált kaspó szolgálta ezt a célt. Rácsra tettem, hogy alulról is száradjon, azután lefestettem, sőt még láva is került rá.

 

Ennyi piros festékem volt, mert a kisasszony nagyon szeret festeni, pótolni kell a készletet.

Még szárad 😃


Köszönöm, hogy nálam jártál


6 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, eszembe jutott nekem is az első unokám dinó rajongó volt és hasonlókat éltem át vele . Szinte vizsgáztatott mikor kérdezte hogy tudod-e mi a képen látott dinó neve? Még egy tortát is képes voltam készíteni a kedvéért, de azért jó hogy a másik két unokámnek másak a kedvencei. Bár nekik is volt olyan torta ami emlékezetes számomra de elbírtam a kihívást:)

    VálaszTörlés
    Válaszok


    1. Igen ezek vagyunk mi, addig ügyeskedünk, amíg meg nem csináljuk, amit kívánnak :)

      Törlés
  2. Szerencsére nekem nem kellett vulkánt készítenem,ilyesmibe nem vagyok valami nagyon ügyes..de a dino mániába mi is benne voltunk rendesen.Minden ünnep, dinoval kezdödött és név szerint, kipakolta sorba és mesélt róla...Utána jöttek a traszformerek.Nem tudom jól irom e...Jó hogy újra kisunokád van,újra sok örömöt élhetsz át...lehet babusgatni... is, a nagy unokákat már nem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon jó, hogy egy kicsi van ismét a családban.
      Néha a nagy is megengedi az ölelést, puszit, Őt inkább azzal " kényeztetem", hogy kedvenc étel, tálcán megkapja a vacsorát amikor nálam alszik

      Törlés
  3. Cuki nagyi vagy, hogy így a kedvükben jársz.

    VálaszTörlés
  4. Kreatív nagyi vagy, szuper a vulkán! :)

    VálaszTörlés