2022. március 21., hétfő

Ezek történtek

 Sajnos az unokám megint beteg lett, Mami szolgálatba lépett.

Ilyenkor nem sok idő marad a kézimunkára, este meg az elmaradt dolgokat csinálom meg.Ez rendszerint így szokott lenni, de most változott a forgatókönyv, sajnos én is lebetegedtem, napokig nyomtam az ágyat. Szerencsére, csak megfázás volt, már jól vagyok, csak a köhögés akar nehezen elmúlni.

Az ősszel sikerült Gyulán tölteni 10 napot, és holnap ismét odamegyünk a barátnőmmel, regenerálódunk egy kicsit.


Azért ha lassan, is, de készülnek az ovis tarisznyák, néhányat  tudok mutatni, már csak a vaslásra várnak.


Haza jöttem folytatom,  mutatok majd képeket is a gyulai pihenésről is.


Köszönöm, hogy nálam jártál


4 megjegyzés:

  1. Kellemes pihenést, jó szórakozást kívánok és vigyázzál magadra ! Szépek a kis szütyők!

    VálaszTörlés
  2. Éljen a pihenés! Érezd jól magad.

    VálaszTörlés
  3. Ismét szépek lettek a tarisznyák. Hogy fognak örülni a gyerekek! :)

    VálaszTörlés
  4. Szépek a kis szütyők!Jó pihenést!

    VálaszTörlés