2022. június 9., csütörtök

Hímzéseim

 Most látom, már 1 hónap eltelt amióta semmit nem írtam, csak Nálatok nézelődtem.

Sok minden történt ez idő alatt, jó is, rossz is, most csak a hímzéseimet mutatom meg, a többit egy másik jelentkezés alkalmával.

Most is készültek tarisznyák az óvodásoknak.







Szokás szerint a fotózás megint elmaradt, mindent szépen becsomagoltam, amikor beugrott, fotók.

Lehet, van olyan minta ami többször is rajta van a képen, az óvó néni így küldte.

Elég régen láttam egy Durene Jones mintát, beleszerettem. Egy ideje készen is van, most kapta meg végső formáját. Az, hogy kié lesz, még számomra is titok, egyszer jó lesz ajándéknak.

Az unokám óvó nénije elment a csoportból, Ő kapta ezt a dobozkát, Ibolya a neve mint ahogy a képen is látszik.


Mutattam már, hogy az egyik  Keresztszemes Praktika magazinban van 4 Betűörző manó, 2 el kis készült még régebben, most a 2 utolsó is meg van, már meg is kapták a barátaim.


 

Elkezdtem egy zsebkendő tartót, a hímzés készen van, most jön a neheze, meg is kell varrni. Brrr, ez mindig púp a hátamra, nem sikerült ennyi idő után sem barátságba keveredni a varrógéppel.

Hamarosan folytatom, kis pihenés, kirándulás is volt az elmúlt időszakban, arról is mesélek.

Köszönöm, hogy nálam jártál





2 megjegyzés: