2022. augusztus 5., péntek

Egy kis kézimunka

 

Nagyon régen nem mutattam semmit, pedig ha lassan is, de azért öltögetek.

Nyári szünetben mit csinál egy Nagyi? Unokázik, olyankor nincs varrás, na meg annyira meleg van a lakásban 13-19.30 óra között telibe ide süt a nap, redőny majd nem teljesen leengedve, nem is látok.

Varrtam egy kedves kolléganőmnek zsepitartót.


Majd kérésre 2 könyvjelzőt, minden kész, a hátuljára filcet ragasztottam, hogy ne látszódjon a hímzés / nem tudom szépre varrni 😦 /, és irodai csipesszel összefogtam.

Amikor levettem a csipeszeket, ott maradt a nyoma, gondoltam megvasalom..... Bár ne tettem volna 😦

Itt ott bebarnult, hát így még sem adhatom oda, újból kezdtem az egészet, de a határidő szorított. Éppen hogy elkészültem vele.


Hát, ennyi fért az időmbe.

Lassan elkészül egy újabb zsepitartó a mintából egy pici hiányzik, azután jön a mumus, az összevarrás.

Köszönöm, hogy nálam jártál, további szép nyarat Mindenkinek.



3 megjegyzés: