2023. március 6., hétfő

Hosszú idő

......... után jelentkezem ismét.

Valahogy nem volt kedvem öltögetni, nézelődni,  nem jött az aha élmény, hogy ezt kellene  kivarrni.

A másik ok, egy kicsit, néhány napot kikapcsolódtam, a barátnőméknél voltam.

Elmentünk a Zeneházába, egy olyan kiállítást néztünk meg, ami a fiatalságomat hozta vissza. Óriási posztereken azoknak az előadóknak a neve, arca, aki még akkor voltak szintén fiatalok, mikor én is, akiknek a zenéjére sokat táncoltunk. Jó volt belehallgatni az ismert számokba. 

Nem csak zene volt, olyan régi tárgyak, annak a kornak megfelelő szoba berendezve, ami a 60-s, 70-s évek divatja volt. Nagyon érdekes volt látni mennyit változott minden.

 

Néhány képet ragadtam csak ki a sok közül, amiket csináltam.

Másnap a Budai Várban jártunk Vaszary János kiállítását néztük meg, és találkoztunk egy másik barátnőnkkel is. Ők még mind a ketten a főiskoláról barátok, nem szakadt meg az az erős kötelék, ami a kollégiumi szobában kialakult közöttünk, heten voltunk, sajnos ketten már nincsenek közöttünk.









Hát a sorrendet megcseréltem, nem éppen a szöveghez passzolnak a képek, de sebaj.

Nálunk egy szem hó sem esett ezen a télen. Szerencsére a néhány napos fagyos időt kihasználva, hóágyú segítségével a szánkódombon megidézték a telet a gyerekek és felnőttek legnagyobb örömére. 

Az unokám és a lányom önfeledten szánkóztak.

 A hét végén színházban voltam itt Szolnokon a Szigligeti Színházban, évek óta van bérletem és most március 1.-n végre ismét elkezdődtek az előadások. A  másik barátnőm jött el hozzám, együtt töltöttük a hétvégét.

A színházban az Egy lócsiszár virágvasárnapja c. darabot láttuk, mélyen megérintett.

 A múlt héten beteg lett az unokám, ilyenkor én szoktam rá vigyázni, szerencsére nagyon szeret velem lenni, nálam aludni.Ma már ment oviba, de sajnos most engem kapott el a megfázás. Nem annyira súlyos, inkább köhögök, de jól esik kicsit lustálkodni, ma csak pihengetek, olvasok, megpróbálok mintákat keresni, fonalat válogatni, csak kellen húsvétra valamit csinálni.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

 
 



3 megjegyzés:

  1. Szuper programok! Ezért érdemes elhagyni a tűt.

    VálaszTörlés
  2. Biztos kell egy kis kikapcsolás... jót tett a lelkednek...A tűk megvárnak...Én nagyon itthon ülő vagyok, most hogy beteg voltam, nem tudtam magammal mit kezdeni, kézimunkázni se pár napig... nagyon untam magam... és mérges voltam hogy nem tudok meg lenni babrálás nélkül...Mióta nem cigizek, még nagyobb a kötödés a kézimunkához...Gondolom a kézimunkával kötöm le a kezeimet, mert a cigi az első pillanattól sem hiányzott

    VálaszTörlés