2023. március 16., csütörtök

Kényszer pihenő

 

 


 

Néhány napig nem jutottam a varráshoz, már kezdtek kiütközni rajtam az elvonási tünetek.

A múlt héten időpontot kértem a körzeti orvoshoz, mert hiába kúráltam magam, nem múlt a köhögés. Az időpont előtti estén olyan heves szívdobogás jött rám, úgy éreztem kiugrik a szívem a helyéről, és hallottam a saját szívverésemet. Néhány napja már többször volt ilyen, de elmúlt, most nem.

Több alkalommal csinált már ilyet, de amikor EKG-t csináltak, nem találtak semmit.

Na , most nem így történt.A körzeti orvostól mentő vitt a kórházba, tegnap engedtek haza.

Egy kicsit megijedtem, most kaptam gyógyszereket, meg ajánlották, hogy vegyek vissza egy kicsit a tempóból.

A gyerekeim is megijedtek, de legjobban Édesanyámat sajnáltam, rögtön pánikba esett, hisz 3 éve vesztettük el a testvéremet.


Most újult erővel kezdek a húsvéti képeslapok, tojások varrásához.

Nagyon úgy néz ki, ebben az évben nem kérnek az ovik tarisznyát, drágának találják, inkább megveszik a gyári tucat árút. Valahol őket is megértem, de azért nem örülök neki.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

4 megjegyzés:

  1. Sajnálom hogy beteg voltál , minél előbb gyógyuljál meg. A munkádat ami akad apránként csináljad minden megvár elsőbb az egészség!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, próbálom kicsit visszafogni magam :)

    VálaszTörlés
  3. Magas pulzus? Gyógyszert kaptál?
    Irgum burgum vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  4. Igen kaptam. Igyekszem kicsit lassítani :)

    VálaszTörlés