2023. április 24., hétfő

Semmi

 Tegnap nézelődtem a blogokban, Veletek ellentétben én semmit nem tudok felmutatni.

Néhány apróságot készítettem, amivel a varrásig eljutottam, de készre már nem csináltam meg.

Voltak, amiket elkezdtem, félretettem, és voltak olyanok, amiket elkezdtem, kibontottam.

Egyszerűen semmi nem ragad meg, nem találok olyat, amire azt mondanám, Aha, ezt szeretném csinálni.

Most arra a pontra jutottam, minek, kinek? A fióknak? Beleölöm a pénzemet / mert valljuk be nem olcsó hobby a mienk /, azután megy a dobozba.

Kb. 2 hete tű sem volt a kezemben.


Nálatok szeretek nézelődni, megkap valami szép, jó dolog, fellelkesedem, és aztán.........


Kívánok Nektek sok szép örömteli alkotást.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

6 megjegyzés:

  1. A volte capita di avere un piccolo momento di smarrimento dove non si ha voglia di dedicarsi ai propri hobbies.
    Serve anche lui per ricaricare le batterie e poi partire in quarta

    VálaszTörlés
  2. Biztos van olyan ami végül csak alkotásra buzdít majd! Biztos tavaszi fáradtság jelentkezett majd elmúlik kitartás Fáni !

    VálaszTörlés
  3. Majd elmúlik..ne hidd hogy egyedül vagy ezzel...Mint ahogy irtam is az alkotás se úgy megy ahogy kéne... meg a kedv se..Nézz körül... hány blog megy pl.. ... Kitartás!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a biztatást.Sajnos alig lehet blog bejegyzéseket olvasni, pedig biztosan sok szép alkotás születik

    VálaszTörlés