2023. október 29., vasárnap

Lassú haladás

 Valahogy nem úgy haladok a dolgaimmal, ahogyan szeretném.

Kapkodok össze-vissza, eszembe jut egy ötlet, látok valami mást........

Így jártam a levendula párnákkal is.

Még a tavasszal varrtam jó néhányat, párat meg is töltöttem, de 2 csak váratott magára.

A napokban erőt vettem magamon, és megtöltöttem őket.

Nem tetszenek, olyan nagy bumszlik lettek, ez az anyag nem jó hozzá, óriásiak a minták is. / nem emlékszem milyen anyagból csináltam.


Ideje lenne elkezdeni a karácsonyi dolgokat is.

Közben a Fb-n, a kézimunka csoportban láttam néhány kész biscornut. Csináltam már ilyet, gondoltam készítek néhányat.

Gyorsan hozzá is kezdtem, és csodák csodája, amikor készen lett nem tettem félre, hanem gyorsan megkapta a végső formáját....Illetve kapta volna, ha az utolsó oldalnál nem derül ki, hogy valahol nagyon elcsúszott az egész.

Bontás / ezt nem szeretem /, újra összevarrás. Szerencsére ez már sikerült.

Pillanatnyilag csak ez az egy készült, lehet lesz még folytatása.



Időközben elkészült az este egy kopogtatónak a közepe, bele kezdtem egy borköténybe, hamarosan azokat is megmutatom.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

2 megjegyzés:

  1. Nincs semmi baj az illatpárnákkal..Nem mindig sikerül picire késziteni...Jó ez igy, minta is jó, az anyag széleitől lehetet volna levágni.Én nem csak levendulát,kis "pöszmöszt is teszek bele így puha is lesz, jó tapogatni...A biskornu is jó, én készülök már régóta késziteni, de mindig van más amit előbb kell megcsinálni.Karácsony,??? nincs hozzá még hangulat se és ötlet se

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szoktam puhaságot beletenni, annyi levendulám soha nincs, hogy többet is telerakjak vele.

      Törlés