2023. november 9., csütörtök

Készülődés

 Igaz Halloween már elmúlt, a hímzés is régen készen van, de most találtam hozzá megfelelő dobozt.

Egy régebbi Praktika Keresztszemes újságban találtam, 4 különböző mintát, már csak ez hiányzott.

 

Egy karácsonyi kopogtatót készítettem. Az első képen még csak a kivarrt minta van, de időközben sikerült befejeznem. A hóember lencse formájú karácsonyi dísz lesz, van még 3 barátja, őket is szeretném megcsinálni.


A fiúkra is gondolván elkészült az első borkötény

 Vendégségbe megyek a hétvégén, meglátogatom a barátnőméket, Neki készült a bonbonos doboz.


 

A Fb-n a Keresztszemes csoportban az egyik öltögető társunknál láttam az íróasztalra való készletet. Még nincs összeállítva, de már látom a hibáit. 

A következő sűrűbb anyagra készül, mert nem érvényesül rendesen a minta, majd kialakul.


Köszönöm, hogy nálam jártál.



4 megjegyzés:

  1. Minden nagyon szép ügyes szorgalmas vagy. Hibákat én sehol nem látok😉 Szép és kellemes hétvégét kívánok !

    VálaszTörlés
  2. Egészen belejöttél a "termelésbe".Szépek...és nincs velük semmi baj.Hibát csak te látod,.nekem is sikerült olyan szuper anyagot vennem,régebben, és annyira örültem neki, és mikor kész volt a himzés, akkor derült ki,laza szövésű, nem takar úgy ahogy gondolnánk...A szíves doboz is milyen jól sikerült meg a borkötény is. A fekete baglyot minden évben tervbe veszem, de annyiba is marad, pedig annyira szuper. Nekem nagyon elszállt az ihlet... remélem sikerül összekaparnom magam, és tudok valamit összehozni.Szép hétvégét, jó barátnőzést!!! Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép dolgokat készítettél!

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük, hogy megosztotta tudását. Hozzászólása értékes forrás.

    VálaszTörlés