2023. december 18., hétfő

Frissek

 A pinteresten láttam egy sorozatot, ebből készült el az első. Karácsonyig nem lesz meg a többi, de nagyon tetszik, ezért jövő karácsonyig biztosan elkészülnek..

Ezt ma oda is adtam egy nagyon kedves Barátomnak.

A Fb-n a keresztszemes társaságban ismertem meg Bellus Krisztinát, csodálatos dolgokat csinál.

Nála láttam, hogy a fadobozt égetéssel díszítette, chat-n beszéltünk, mondta, hogy zsebsárkánnyal csinálta.

Nekem is van, néhány éve vettem, talán egyszer kipróbáltam, és eltettem. 

Gondoltam, most itt az idő, neki is kezdtem, majd jött a meglepetés, egy idő után kifogyott. Akkor szembesültem vele, hogy az utántöltő hiányzik a csomagból. Sajnos reklamálni sem tudok, mert régóta lapul a kamra polcán.

Szerencsére minden oldalán égettem, egyedül az aljára nem futotta, azt lehet lelakkozom.

Amikor elkezdtem a mintát varrni, úgy emlékeztem van ilyen méretű dobozom itthon....nem volt.

Legközelebb előrelátóbb leszek.



Keresgélhetek hol tudok venni, mert most használhatatlan.

Köszönöm, hogy nálam jártál.




4 megjegyzés:

  1. Ezt a szerkentyűt még nem is láttam, én süti kinyomora gondoltam, ahogy megláttam...De még az elnevezése is érdekes! Soha nem láttam, hogy "öregbitenek", dobozt, vagy mást, vagy égetnek!Biztos van videó a neten...az sem néztem eddig.
    Nagyon aranyosak a himzésekAz első kép mintája ha kéznél lesz, szívesen venném. Előre is köszönöm..

    VálaszTörlés
  2. De jól néz ki az égetett doboz! Gratulálok! Ja, és a minta is szép.

    VálaszTörlés