2024. április 3., szerda

Varrtam

 

 Ilyen is nagyon ritkán fordul elő, önként, saját elhatározásból varrtam tegnap.

 

Egy kedves barátnőmtől kaptam egy zsebkendő tartót.

A menyemnek megígértem csinálok Neki is, vagy olyat, amilyet szoktam készíteni, vagy ilyet, amit most kaptam. 

Elfelejtettünk egyeztetni, de tegnap vettem egy nagy levegőt, kutakodni kezdtem a YouTube-n, és találtam egy számomra is érthető videót. Na jó, néhányszor meg kellett néznem, értelmeznem, mire bevésődött az agyamba.

Nálam ez akkor is nagy szó, hisz a varrógép és én nem vagyunk nagy cimborák.

Gondoltam, az unokámnak is csinálok, 2 gyerek mintás anyagot választottam.

Nem is tudom miért csináltam a macisat, gondolhattam volna, hogy a helloween mintásat választja.

 

Nem tökéletes, pedig rengeteget mértem, de a szabással még mindig gondban vagyok.

Ennyire azért nincs eltérés a két vége között, a fotózás is rontott rajta egy kicsit.

De az este már tovább gondoltam,és hímzett fajtát is kigondoltam. 

Most egy kicsit pihentetem, mert más fontos varrni valóm van. Májusban nagy útra készülök,  ajándékokat kezdtem el csinálni. 

Jó néhány napot a keresgéléssel, ötleteléssel töltöttem, de már körvonalazódik a dolog.

Addig még jelentkezem, mert van egy pár hímzett dolgom, ami a végső befejezésre vár


Köszönöm, hogy nálam jártál.



2 megjegyzés:

  1. Szépek lettek ! Egyszer én is próbálkoztam egy hasonló zsebkendőtartó varrásával nem volt egyszerű és tökéletesre sem sikerült. További kellemes készülődést a nagy útra" !

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, majd írok az úti élményekről, ha haza értem

    VálaszTörlés