2024. május 29., szerda

Utazás

 

Fizikoterápiára jártam, a derekam, vállam, csuklóim nagyon fájtak/fájnak. A kezeléseken már túl vagyok, most masszőrhöz járok, majd jön a gyógytorna. Úgy vettem észre, a derekamnak valamennyire használ, de a többi változatlanul fáj, a térdemet nem is kezelték, ezért újabb időpontot kérek, valamikor majd csak kapok időpontot.

Nagyon kedves volt a hölgy, aki kezelt, ezzel az aprósággal köszöntem meg a munkáját.


 A múlt héten érkeztem haza egy csodálatos utazásról, meghívást kaptam a barátnőm lányáéktól Svédországba, Stockholmba.

Soha nem gondoltam volna, hogy eljutok ide, még repülőn sem ültem, ez is teljesült. Még rendszerezni kell a képeket, mert a telefonról átraktam a gépre és úgy összekutyulta a gép, csak néztem.

Hamarosan mutatok képeket is.

Többek között ezt vittem ajándékba


Ezek az apróságok csak megtetszettek, kipróbáltam, kis hűtőmágnesek. Jó mert haladós, ajándéknak sem rossz.

Köszönöm, hogy nálam jártál.



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a kézimunkáid és örülök hogy ilyen messzire is sikerült eljutnod. Kíváncsian várom a fényképes beszámolódat!

    VálaszTörlés
  2. Várom a beszámolót a gyógytornáról!
    A térdem kezelését én vettem kézbe, mert csak a fájdalomcsillapítót tudják felírni.Új ötletem: Glükozamin, kollagén tabletta napi kétszer.
    Szépek a munkáid!

    VálaszTörlés
  3. sajnos nem tudok semmit írni a tornáról, még hétfőn kezdeném, de nem sok reményt fűzök hozzá, mert ismét ugyan úgy fáj mindenem. Már arra gondoltam, nem is megyek el, ilyen csoportos tornára osztottak be, ahol szerintem mindenkinek máshogy és máshol fáj. Lehet, hogy a torna beszámoló elmarad :(

    VálaszTörlés