2024. szeptember 8., vasárnap

Megérkeztem :)

 Jó régen nem írtam semmit. A blogokat nézegettem, de nem tudom i az oka, egyszerűen nem tudok Nektek írni. Órákig kínlódok, mire beenged. Mindig azt írta, jelentkezzek be  google fiókomba.

Írta Verának, a következő bejegyzésénél megint nem tudtam írni, végül csak sikerült.

Ez a nyár nem sok öltögetést hozott nekem. Elfoglaltságom is volt, meg ez a meleg, ez engem padlóra tett. Egész délután, egy oldalról süt be hozzám a nap, mindent le kell sötételni. Nem látok, izzadok, a légkonditól fáj a fejem, a nyakam, szóval semmit nem csináltam, csak amit a félhomályban tudtam .

Az igaz, sokat voltam strandon, de ott meg az unokámon volt a szemem, meg együtt játszottunk, ott sem lehetett semmit sem csinálni. 

Nyaralni nem voltam, csak kora tavasszal, tudom, a képekkel még adós vagyok, de majd csak felteszem őket.


A hét elején érettségi találkozón voltam. A 40 éveset már évfolyam találkozónak szervezzük, 4 osztály részére. Na még ennyi értetlen embert. Ha 100-n lettünk volna, akkor 250 kívánság lett volna.

Feketén fehéren le van írva minden kérdés, minden információ, de vagy olvasni nem tudnak az emberek, vagy ebben a rohanó világban végig sem olvassák...............Most megint azt mondtam, ez volt az utolsó szervezésem, de úgy sem bírom ki.

Már egy ideje úgy csináljuk, 3 év, 2 év, az 5-t nem lehet máshogy osztani, ez most az 53.-k volt El sem akarom hinni, úgy el szaladt az idő.

Az A osztályból az egyik lány hozott képeket, amin saját magamat is felfedeztem, a szalagavatón Palotást táncoltunk. Sajnos a táncos párom már évek óta elhunyt.



Ha esetleg nem ismernétek fel, a cserépkályha előtt állok a fekete és fehér mentés fiúk között.

Azért egy pici öltögetés csak belefért a nyárba.

Ezt tegnap este kezdtem. Nem volt olyan fonalam, amilyet szerettem volna, gyorsan festettem. A két első még csak nem is hasonlított az elképzelésemre, ez a harmadik már jobb, de még mindig nem az igazi, de megteszi, főleg, hogy nincs is itthon több fehér fonalam.

Napsárga és barna keveréke, a harmadik már mogyoró, ez finomabnak tűnt.


 Sajnos nem adja vissza olyannak a színét, mint amilyen igazából, ennél szebb.

Egy kedves ismerősöm kért meg, hogy minden évben megünneplik a barátságuk kezdetét, nem csinálnék-e 2 egyforma kulcstartót. Na, ennyit én még nem kínlódtam kézimunkával, mint ezzel az aprósággal.



A levendula zsák is mostanában készült. Van nekem 2 tündéri könyvtáros nénim, akik szinte minden könyvet megszereznek, amit kérek, illetve az egyiknek a lánya olykor, olykor letölt könyveket. Anya lánya már kaptak tőlem többször is könyvjelzőt, mert gyűjtik őket, most a másiknak csináltam ezt a párnácskát, illetve a letöltős hölgynek egy zsepi tartót.



Nagyon szép ám a színe, csak itt nem látszik annyira.

Jajj, majd nem kimaradt még egy levendula zsák.

Ennyi futotta a nyárra, remélem most már belelendülök.


Köszönöm, hogy nálam jártál.



2 megjegyzés:

  1. Örülök hogy jelentkeztél . Elég mozgalmas volt azért a nyár számodra, osztálytalálkozódat irigylem mert mi leragadtunk a negyvennél és azóta semmit nem tudunk egymásról bár már ott is kevesen voltunk. Szép mutatós ajándékokat készítettél. További kellemes kézimunkázást kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Általános iskolai találkozó nekünk sem volt, az első az 50 éves volt, azóta már tartottunk másodikat is :)

    VálaszTörlés