2011. augusztus 10., szerda

http://annaskertje.blogspot.com/
egy jó kis horgolt zsákocskát. Nosza, gondoltam, egy ilyet talán én is tudok csinálni.
El is készült, bár nem olyan lett mint a képen, de nekem tetszik.
Mi ennek az oka? Mármint a másságnak!
Nem nagyon ismerem a fonalakat, olyan nagy választék nem volt itthon, és azok is csak maradék fonalak voltak. Kisebb lett mint gondoltam, változtattam is egy kicsit rajta - nem fogyasztottam és csíkokat kellett csinálni bele, hogy elég legyen a fonalam, merevebb mint az eredeti -. A fürdőszobába szántam apróságoknak,de a mérete miatt nem jó erre a célra, viszont  jó lesz amikor megyünk a játszótérre az unokámmal : egy gombolyag fonal  és a horgolótű beleférnek.
A lányomnak és a menyemnek nagyon megtetszett, bár Ők is kértek változtatást. Szintén ilyen merev legyen, de rövidebb és teteje is legyen. Rajtam nem múlik, már vettem is fonalat, de most tanácsot kértem a boltban.
Ahhoz képest, hogy évekkel ezelőtt volt a kezemben horgolótű, szerintem nem is olyan rossz, íme a művem :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése