2011. november 7., hétfő

Köszönő ajándék

Néhány hete egy volt kolléganőmnél - jó barátom is - töltöttem néhány napot. Bár nem üres kézzel érkeztem, mégis szeretném ezzel a kis karácsonyi előzetessel megköszönni Neki azt a pár napot - számszerűen 2 és 1/2 -, amit együtt töltöttünk. Nem történt semmi különleges, csak jókat beszélgettünk - éjszakába nyúltak -, csajos napot csináltunk, sétáltunk, üzletekben nézelődtünk, stb. Még ezután küldöm az ajándékot, de mivel Ő nem tudja megnézni, így megmutatom, nem rontom el vele a meglepetést.







A mintája karácsonyi, de az illat ami benne van, levendula. A karácsony, illetve a fenyő illatát nem sikerült az illóolajjal tartósan visszaadnom, így maradt a levendula.
A sarkok eldolgozásán még van mit javítanom.

2 megjegyzés:

  1. Kedves ez a kis minta! Szép és talán hamar elkészíthető.:) Lehet, hogy én is elkészítem! Köszi, hogy megmutattad!:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon aranyos ajándék lett!

    VálaszTörlés