2012. január 3., kedd

Elkészült!

Még a tavalyi évben - december közepén - új szemüveget csináltattam, mert a régi már igen öreg volt és nem is láttam már olyan jól vele.
Ma mehettem az újért!

Feltettem és........alig láttam valamit. Olyan érzés volt, mintha a két szemem nem akart volna együtt dolgozni.
Egy idő után valamicskét tisztább lett a kép. Úgy éreztem, mintha a régi szemüvegemmel egy piszkos ablakon át néztem volna a világot, és most valaki hirtelen megtakarította az ablakot, de közben mégsem láttam rendesen. Az optikus,aki mellesleg évekig a szomszédom is volt, elővette a készletet és elkezdtük próbálgatni az üvegeket.
Az első üveg, amit belerakott a próba keretbe olvasáshoz - kicsit tekergetett valamit az oldalán -,TÖKÉLETES volt. Mivel multifokális szemüvegem van, belerakott egy újabb  üveget a távolba nézéshez, tekergetés, állítgatás...  ez is JÓ.
Na és itt jött a probléma!
Visszatette az olvasót, ami az előbb tökéletes volt, és .......megint nem láttam rendesen.
Nem részletezem, de soha nem volt kétszer ugyanaz az eredmény.
Szóval az lett a vége, hogy mivel más formájú a keret, erősebb a szemüveg, szoknia kell a szememnek, és majd 1 1/2 hét után kell visszamennem, hogy mire jutottam.
Most is rajtam van, hát nem tökéletes még, de valamivel jobb mint amilyen a boltban volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése