2012. január 21., szombat

Mostanában készült

Ezt  a pinkeepet  nem régen  készítettem, de ajándékba küldtem, ezért nem mutattam meg.
Most latinka feltette a blogjára a fotót, így már szabad a vásár.
A dolog pikantériája az, hogy nem tudtam kivenni , hogy a minta mit ábrázol, és már készen volt, csomagolásra várt, amikor a menyem azt kérdezte : Miért 2000 az évszám? Sajnos, akkor már nem tudtam kijavítani.
Tanulság? A mintát messziről is meg kell nézni, főleg, ha nem látod közelről, hogy mit ábrázol.
Gondolom erre mondják, hogy "az okos a más kárán tanul", én a sajátomon, de tanultam valamit.


2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett :) Biztos Latinkát sem zavarja az évszám, a lényeg a munkádon és a kedvességeden van :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem így is tetszik! Szép lett!

    VálaszTörlés