2012. január 24., kedd

Sikerült

Latinka olvasta a bejegyzésemet és elküldte Zsuzsa elérhetőségét.
Ő kapja a lila dobozkát. Nézzetek be hozzá, nagyon szép gyöngyös dolgokat készít.

Elkészült a szemüvegem ismételten. Az ember azt hiszi, nagyon egyszerű a dolog. Romlott  szemed? Menj, és csináltass egy másikat és minden rendben van.
Hááááááááááát, a dolgok nem így működnek.
Az első szemüveggel nem láttam. Azt mondták, az újat szokni kell.  1 hétig szoktam, és amikor úgy jöttem haza a piacról mint egy részeg ember, sőt még egy adag fejfájás is jött hozzá, letettem és visszamentem.
Akkor már nem a látszerész, a doktornő nézte meg a szememet. Kiderült, az előző üveg teljesen rossz.
Tegnap végre elhozhattam az újat............... és megint semmi. Úgy éreztem magam benne, mit aki féloldalas, és bal oldalra húzott minden. Szóval, nem szaporítom a szót, elmentem egy másik szaküzletbe, ahol megnézték a szememet, a lencsét, és minden stimmel.
Végül azt a tanácsot kaptam, reggel az új szemüveget tegyem fel, mert tegnap a szemem nem tudott választani a régi beidegződés és az új feladat között, reggel pedig pihenten az új "parancsra" reagál. Néhány napig szokni kell az átállást.
Most az új van rajtam és mint Kern András énekelte " Az új nadrág"-ban, csak azt mondhatom : Jó.... jó
Azért nyugtával dicsérjük a napot, remélem estére sem fárad el nagyon a szemem, és nem lesz gond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése