2012. március 15., csütörtök

Ezeket csinálom most

Az oviban ahol dolgoztam alapítványi bál lesz, oda készítek egy dobozt tombolának.
 Lee-nél láttam a mintát, kicsit változtattam rajta.
Most itt tartok, kicsit igyekeznem kell vele, mert a jövőhét végén már itt a bál. Úgy gondolom, bonbont teszek bele.

                                                   28 ct , Anchor 78; Puppets 7267; 7376


A másik amin dolgozom a TDT naptár Sal februárja. Sajnos elrontottam, és már jó sokat megcsináltam, és nem értettem miért nem jó, amikor rájöttem hol is rontottam el. Egy nagy darabon vissza kellett fejteni. De most már szépen haladok vele, egyre jobban tetszik. Kihívást jelentenek számomra a különleges öltések.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lesznek! A két bejegyzésedből az egyiket ki akartam törölni, de véletlenül sajnos mindkettő törlődött. Írnál újra? Elnézést...

    VálaszTörlés