2012. március 7., szerda

PIF játék


  Erzsibözsinél  és Aniknál jelentkeztem PIF játékra, Erzsibözsivel együtt öltögetünk, illetve Anik munkáit  szívesen nézegetem.Nagyon örülök, ha  Tőlük fogok kapni valami szépséget. Én is meghirdetem magamnál, remélem, lesz azért jelentkezőm...
A szabályok:
1.Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe meg kell hirdetnetek a játékot a saját blogotokban (az előttem játszók példáját követve, én sem küldöm el az ajándékot annak, aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában).
Egyszer már próbálkoztam ezzel a játékkal, sajnos akkor nálam nem volt jelentkező, de a nálam 3 legtöbbet  kommentelőknek küldtem ajándékot - meg sem vártam az 1 évet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése