2012. március 11., vasárnap

Medál

Olyan jó, amikor az ember bekerül egy olyan közösségbe, ahol szeretettel fogadják, pedig én egy évvel később csatlakoztam.
Többnyire pénteken találkozunk. Legutóbb kicsit korábban érkeztünk az egyik xszemezős társammal Erzsibözsivel, mert a blogolásban kellett volna segíteni Neki. Mondanom sem kell, hogy ebből semmi nem lett, mert annyi minden szépséget készítettünk - később a többiek is csatlakoztak - , hogy nem győztünk egymás munkájában gyönyörködni. Ami még nagyon szép, hogy ötleteket, segítséget adunk egymásnak, lelőhelyeket osztunk meg.
Ezután jött a csoda!
Margó tanítgat minket mindenféle szépséges dolgok elkészítésére.
Ezek a medálok a legutóbbi alkotásaink:



 Az első képen mindannyiunk " műve látható, ez még a szakkörön készült, a másodikat már itthon fényképeztem.




A harmadik kép szintén a szakkörön készült, Ildikónak a gyűrű tetszett jobban, ezt csinálta.



A medálokhoz már csak lánc kell, - bár én láttam selyem vagy, organza szalaggal is -  lehet, hogy én arra teszem. Valahogy jobban tetszik.

4 megjegyzés: