2012. augusztus 19., vasárnap

Díjat kaptam

Ildikótól kaptam ezt a díjat, igaz, hogy nem most, de elkezdtem, majd elromlott a gépem, és nem tudtam folytatni, most pótolom:

Nagyon megörültem neki, és most lássuk a díjjal járó teendőket:

1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell. 
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni.
5. Nincs visszaadás, visszajelölés.
Amit rólam lehet tudni:
1. Maximalista vagyok - olykor sajnos 
2. Mindig pörgök, nyüzsgök - néha a családom agyára megyek, mondják Ők
3. Előfordul, hogy pesszimista vagyok
4. Új szerelmem az xszemezés
5. Nagyon szeretek olvasni - olykor nem tudok dönteni melyiket válasszam, a varrást, vagy az olvasást
6. Sajnos nagyon rossz alvó vagyok
7. Sok bennem a szeretet
8. Tagja vagyok a helyi önkéntes szervezetnek
9. Számomra sokat jelent a barátság / még oviskori barátom is van
10. Nem tudok segítséget kérni 
11. Szeretek sütni-főzni, ha van kinek / pl karácsonykor itt az egész család nálam 8- 10 fő

És most jöjjenek a válaszok Ildikó kérdéseire:
 1. Mit gondolsz a 2012-es évről?     Hoztak jót is, de sajnos rosszat is
2. Mi a célja egy ember életének szerinted?    Hát ezzel megfogtál. A szeretet
3. Mi célból indítottad a blogodat?  Kisgyermekek anyukákkal akartam megosztani azt a sok barkácsolási ötletet, amit a 40 év alatt összegyűjtöttem
 4. Mennyire hiszed azt, hogy az internet megöli az emberi kapcsolatokat? Szerintem csak annak, aki hagyja. Vannak olyan barátaim is / 40 éve tart /, akik az ország más részeiben laknak, de szinte napra készen tudunk egymásról 
5.Vannak-e konkrét terveid a jövőt illetően? Szeretnék pénzt is keresni az xszemezéssel
 6. Értelem vagy érzelem?  Szerintem nincs egymás nélkül a kettő, de nálam sokszor az érzelem van túlsúlyban, ami nem mindig jó
7. Kedvenc előadód? Sok van, de Horváth Charlie nagyon
8. Kedvenc könyved? Daniel Keyes: Virágot Algernonnak -gyönyörű
9. Kedvenc filmed? Dirty Dancing / Patrick Swayze miatt
10. Milyen ajándéknak örülnél nagyon? Most konkrétan semmi nem jut az eszembe, én mindennek nagyon tudok örülni
 11. Ha újra kezdhetnéd, mit csinálnál másképp? vannak dolgok, amiket szívesen kihagynék az életemből, de akkor a szépeket is vinnék magukkal, és ezt nem szeretném
Az én kérdéseim azoknak, akiknek tovább küldöm a díjat:
1.Mi a véleményed a barátságról?
2. Kedvenc ünneped?
3. Mit csinálsz a legszívesebben?
4. Hogy találtál hozzám?
5.Mi volt életed legszebb ajándéka?
6. Gyűjtesz valamit? Ha igen, miért pont azt?
7. Kedvenc évszakod?
8. Emlékszel még az első tanítódra? Ha igen, miért?
9. Kedvec olvasmányod?
10. Legjobb barátod? Miért pont Ő?
11. Mi a legnagyobb vágyad?
Akiknek küldöm:

Palkó 
Kankalin
Annás
Bebi
Szera
Polly
Evikusz
Ari
Kata
Sakura
Zsuzska


Bár kicsit hosszadalmas, de ha van kedved, küld tovább kérlek.

1 megjegyzés: