2012. november 16., péntek

A legújabb

Már több mint egy éve járok a hímzőszakkörbe. Amikor tavaly ősszel a könyvtárban invitáltak, hogy jöjjek, nem nagyon akartam menni. Az első alkalom azonban eldöntötte a sorsomat. Nagyon kedves emberekkel ismerkedtem meg, több generációból tevődik össze a mi kis csapatunk.Ebben az évben 2 új társunk is lett. Olyan jó, amikor együtt örülünk egy-egy szépen sikerült munkának, amikor mindenki segít a másiknak, ha valami nem úgy sikerül buzdítjuk, bátorítjuk egymást.
Sok új embert ismertem meg itt a blogon keresztül, büszkén mondhatom barátokra leltem, akik önzetlenül segítenek egymásnak, mintával, anyaggal, tanáccsal, kinek mire van szüksége.
Ma Évitől érkezett egy csomag, benne olyan anyag, amit szerettem volna venni. Karácsonyi terítőnek szánom, ha elkészült megmutatom.
El kell mondjam, szakkörünk vezetője Margó olyan ember, hogy büszke vagyok arra, hogy ismerhetem.
Minden tudását megossza velünk, türelmesen magyaráz, h kell 100x is megmutat egy-egy öltést, egy technikát. Rengeteg  szép fonala van - külföldi is -, bármelyik színt választjuk, mindig szívesen ad belőle, újabb mintákat hoz, stb.szóval számomra nagy öröm, hogy 2 hetente néhány órát ebben a csapatban tölthetek.

Ezt a könyvjelzőt fejeztük be a mai szakkörön. Három mintát mutatott Margó, én ezt választottam, de a megcsinálom a másik kettőt is, mert nagyon szépek.




Anyag: Nina: 36 ct Créme A' La Vanille, a fonal saját festésű
A képek azért lettek ilyen sötétek, mert villanyfénynél csináltam őket.

5 megjegyzés:

  1. Jó olvasni,hogy máshol is van hímző szakkör,ami nagyon jól működik.Nálunk is van,mi heti egy délután van 2-órától ameddig van kedvünk,általában 5óráig.Itt nem nagyon vannak új tagok,és főleg az idősebbek járnak.Valamikor a legelső szakkör vezető 38 évig tartotta át adta 3éve egy másiknak, de valahogy nem az igazi már.Nincs vele semmi gondom jó,de a hangulata már más.A régi szakkör kb.20 éve működött amikor én csatlakoztam,de annyian jártak akkor,hogy mindenkivel egy alkalommal nem ért rá foglalkozni azután 4 év után nem jutott időm járni.Most 4éve járok,horgoló szakkör is működöt,most szeptembertől felmondott a vezető,de mi azért megtartjuk az órát egymást kisegítve.
    A hímzőszakkör fő profilja a Békési hímzés volt,amit imádok.Jelenleg Gyetvai-illetve Trencsényi hímzést készítünk,meg az Ó-kalocsa azaz fehérhímzés.Van aki gömörihímzést műveli.Na jó hosszúra sikerült.További jó munkát sok szépet hímezzél,és a szakköri tagok is.

    VálaszTörlés
  2. De kedveseket írtál. Teljesen elérzékenyültem. Köszönöm, köszönjük!
    S nagyon szép lett a fotó is a szépséges könyvjelződről!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a könyvjelződ! A szakkörért meg kicsit irigyellek... :)

    VálaszTörlés