2012. november 21., szerda

Varrógép

Lehet, hogy jó kislány voltam? Ugyanis  a Jézuska meghallgatta a kívánságomat, és kaptam egy varrógépet. / Na jó, én vettem, de karácsonyra leptem meg vele magamat./Ja, és a közeljövőben - napok múlva - a születésnapom is lesz, egy kerek szám. Ilyenkor csak megérdemel az ember lánya egy nagyobb ajándékot, még ha saját magamtól is. Nincs igazam?
Már előre megérkezett az ajándék, hogy meg tudjam varrni az adventi zsákocskákat, mivel a régi gépem / ugyanúgy mint tavaly karácsony előtt / sztrájkba lépett.
Viszont egy kis segítséget kérek.
Ez nem új gép, kb. kétszer használta a volt gazdája, de évek óta ott állt a szekrény mélyén. Sajnos, a kezelési útmutató elkeveredett, megmutatta ugyan a hölgy mikor mit kell csinálni, de tudjátok milyen az, főleg olyannak, mint én, aki csak hobby varrónő / volt eddig /. Véletlenül nincs valakinek egy útmutatója? Megköszönném, ha beszkenelve elküldené valaki. Ja, a márkája! Excelsior, szóval nem mai csibe, de mint látjátok kifogástalan állapotban van.



Hát így néz ki a kicsike. Most már meg is kellene tanulnom rendesen varrni, nem csak ilyen felszegések, és amihez nem kell semmit tudni, mert a gép magától is megcsinálja.

8 megjegyzés:

  1. nagyon szupi géped van!!! használd egészséggel!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Én is csak azt kívánhatom, hogy sokáig használd, sok örömed legyen benne! ... és előre is boldog szülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki a géped Évikém! Örülök, hogy sikerült megvenni. Sajnos nem tudok a segítségedre lenni, a használati útmutatóban, de remélem hamarosan szert teszel rá! Jó varrást !:)

    VálaszTörlés
  4. Hú, de irigyellek most a gépedért!
    Boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, majd a jövő héten lesz.

      Törlés
  5. Merő kíváncsiságból kérdezném, hogy meg van még ez a varrógép? Működik? Én azt látom, hogy ezt a konstrukciót többféle néven is árulták, például a Tescoban Yamata fantázianéven.
    Lehet tudni valamit az adatlapjáról? (mikor, hol készült, milyen teljesítményű a motorja?
    Köszönöm!!!
    A.

    VálaszTörlés