2012. november 26., hétfő

Születésnap

A lányoméktól a születésnapomra egy talpmasszázsra szóló kártyát kaptam. Mivel 2 hete voltam Náluk, így előre megkaptam az ajándékot, szerdán már el is mentem. Húúúúúúúú, fantasztikus volt. Már hosszú ideje fáj a bal vállam, karom. Másnap jöttem rá, hogy elmúlt a fájdalom /sajnos azóta előjött megint, de  ez izületi probléma , meg elég sok kellemetlen dolgot cipelek is /. Szóval, szuper kényeztetés volt, ajánlom Nektek is jó szívvel.
Ez még egy mostanában induló kis vállalkozás, még nem alakult ki a díszítés sem. Kérdésemre elmondta Anita, hogy a barna, és a zöld színek lesznek a dominánsak, szeretne angyalkákat is, stb. Innen jött az ötlet, készítek Neki egy illatpárnát / karácsonyi illatok vannak benne, fahéj, szegfűszeg, stb. /.




Sajnos már megint sötét lett a kép, így nem látszik, hogy az alja zöld anyag, arany mintával, a karácsony hangulatát jelzi.
Azt elfelejtettem írni / most pótolom/, hogy az anyagot én festettem /Aida/, a fonal pedig Puppets fehér.

9 megjegyzés:

  1. A fene vigye a fájdalmakat!
    Nagyon szép így is, ha a részletek nem is látszanak.

    VálaszTörlés
  2. Oh, jó ég!Majdnem elfelejtettem. Boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  3. Csuda ügyes vagy, sokat szoktam nézegetni az oldaladat :)
    És természetesen BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT :o)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Éva! Nagyon boldog születésnapot kívánok! Jó egészséget, sok erőt, sok-sok szép, kreatív pillanatot! :)
    Nagyon szép lett az angyalkád :)
    Én életemben egyszer voltam eddig talpmasszázson - borzasztó volt! Megfogadtam, hogy soha többet... :(

    VálaszTörlés
  5. Isten éltessen születésnapod alkalmából !

    Aranyos a párnácska és biztos finoman illatozik is...
    és az aromalámpásomba fahéj és narancs illóolajokat szoktam tenni- nagyon szeretem!! A szegfűszeg illatát is...

    VálaszTörlés
  6. bocsi, most látom elütöttem a betűt - nem és. hanem én :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot!
    Szép lett a párnácska.

    VálaszTörlés
  8. Édes Évám! Itt is kívánok utólag is nagyon nagyon sok boldogságot, jó egészséget, és hosszú életet!
    Nem láttam a bejegyzésed, ezért késtem itt egy kicsit!
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés